אוהל

פתרון אירוח גאוני- אוהלים להשכרה במרכז

אנו עדים למגוון של שינויים אותם עובר תחום האירועים בין אם אנחנו מסתכלים על אירועים פרטיים כמו חתונות, ימי הולדת ומסיבות או בין אם על אירועים עסקיים כמו הרמות כוסית, ימי כייף לעובדים ועוד. למעשה, אנו רואים איך עד לפני עשור רוב האנשים היו בוחרים לתכנן ולהפיק את האירוע שלהם במקומות מוסדרים כמו גני אירועים, אולמות אירועים, בתים ואפילו מסעדות או גלריות. לשיטה זו יש כמובן המון יתרונות אבל בפן הכלכלי מדובר בהוצאה כספית שלא כולם יכולים או רוצים לעמוד בה. לכן, בתקופה האחרונה אנו רואים איך עוד ועוד אנשים בוחרים דווקא בפתרון של להפיק את האירוע שלהם בחוץ, בחצר ביתם או בחיק הטבע בעזרת אוהלים להשכרה במרכז.

 

אוהלים להשכרה במרכז- איך זה בעצם עובד?

בראש ובראשונה עליכם לאפיין את סוג האירוע ולפי זה לתכנן את המוצרים אותם אתם משכירים בין אם זה האוהל עצמו ובין אם פתרונות אחרים כמו פתרונות חימום, פתרונות קירור, שולחנות או כסאות להשכרה לאירועים, כלים ועוד. דבר נוסף שחשוב לשים אליו לב הוא בהיבט של לפי גודל האירוע כדי שתדעו האם אתם צריכים להזמין אוהל שמתאים לחמישים מוזמנים, 100 או מוזמנים או אפילו יותר מזה.

 

למה חשוב לשים לב שבוחרים חברה המשכירה אוהלים?

  1. הרכבה ופירות – בדקו היטב שהחברה מולה אתם עובדים דואגת להרכבה ופירוק בזמנים שתואמים את האירוע.
  2. מזג אויר – בדקו שהאוהל תואם לעונה בשנה בהתאם לחומרים ממנו הוא עשוי.
  3. תו תקן – וודאו שהאוהל עומד בתו תקן.
  4. מוצרים נוספים להשכרה- תוכלו להקל על עצמכם ולחסוך הרבה כאבי ראש עם פתרונות אחרים כמו למשל מאווררי תקרה או מאווררים שמתיזים מים לימים חמים במיוחד, פטריות חימום לחורף הקר, תאורה, סאונד ועוד.

שתף את הפוסט

הפופולריים ביותר

אירועי שבוע הספר חוזרים ובגדול

לאחר שבשנה שעברה, כל אירועי שבוע הספר התבטלו בעקבות מגפת הקורונה, השנה האירועים חוזרים ובגדול בכל רחבי הארץ. השנה שבוע הספר מתקיים

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

© 2018 Scotty & Daniel Zrihen