קייטרינג חלבי לחתונה

לקבלת הצעת מחיר – השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קייטרינג חלבי לחתונה – כל הסיבות הנכונות
חתונה היא לרוב אירוע של פעם בחיים, ולכן כדאי להפוך אותה לחווייה מושלמת, ללא פשרות. ומה חשוב יותר בכל חתונה מאשר שירותי קייטרינג איכותיים, שגם ירכיבו לגם תפריט ססגוני וטעים, גם יעניקו לכם שירות מצויין וגם יעזרו לאורחים שלכם, החברים והמשפחה לזכור את החתונה שלכם לעולמים? אין בכלל ויכוחים, כדי להפיק את החתונה המושלמת, צריך להזמין קייטרינג חלבי.

קייטרינג חלבי לחתונה בחוץ וגם בפנים
לפני שמגייסים לאירוע שלכם חברת קייטרינג מקצועית, חשוב למצוא כזו שמסוגלת לספק שירות בכל סוגי האולמות והחצרות, בין אם מדובר באירוע שעל חוף הים, אולם סגור או חצר ביתית. כך לא יהיה דבר שיגביל אתכם בתכנון האירוע שלכם, ותוכלו להיות רגועים שאתם בידיים טובות. שימו לב שהפקת חתונה בחוץ היא מעט תובענית יותר ודורש התארגנות מיוחדת מצד הקייטרינג ונותני השירות האחרים. כך או כך, קייטרינג חלבי לחתונה יכול להתאים את עצמו לסוג האירוע שלכם ולמיקום שבחרתם ללא כל בעיה. 

המנות המעניינות של הקייטרינג החלבי
אחד היתרונות הגדולים של קייטרינג חלבי לחתונה הוא המגוון. בתפריטי הקייטרינג החלבי הפופולריים תוכלו למצוא מבחר עצום של סלטים – ולדוגמא סלט ירקות, סלט שורשים, סלט עדשים וכדומה, מרקים מכל הסוגים – חלביים או לא חלביים, מנות דג כמתאבנים או כמנה עיקרית, פשטידות ומאפים, מנות קרות וחמות כאחד, קינוחים מגרים ועוד. את המנות ניתן להגיש במגשי אירוח חלבי, בהגשה לשולחן, בצורת בופה או באיזו צורה שתבחרו. ושיהיה במזל טוב!

שירות מקצועי ואדיב

שירות אישי ומקצועי

אצלנו תזכו בשירות אישי וליווי צמוד בתהליך הרכבת התפריט לאירוע שלכם. נדע להקשיב לכם, לייעץ ולהמליץ מתוך הידע, המקצועיות שלנו והנסיון של שנים בתחום הקייטרינג החלבי.

קייטרינג איכותי

איכות וטריות ללא פשרות

חשוב לזכור! כשמדובר במזון, יש לבדוק שהוא איכותי וטרי ללא פשרות, ושלא נעשה שימוש חוזר במוצרים וחומרים, מה שעלול לסכן אתכם ואת האורחים ביום המיוחד שלכם.

תפריט קייטרינג

תפריט מותאם אישי

אנחנו מודעים לכך שלכל זוג או משפחה יש את הטעם האישי שלהם. נשמח להמליץ לכם על סגנון המנות המתאים ויחד אתכם להרכיב את התפריט האהוב עליכם!

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד

© 2018 Scotty & Daniel Zrihen