קייטרינג חלבי לאירועים

לקבלת הצעת מחיר – השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קייטרינג חלבי לאירועים – הבחירה המושלמת
מתכננים מסיבת בר מצווה בים? חתונה יוקרתית באולם אירועים? ברית לתאומים? כך או כך, אתם זקוקים לשירותי קייטרינג ותפריט עשיר של מנות מעניינות שיפתיעו וירגשו את האורחים שלכם, הקטנים והגדולים. למה חלבי? כי הוא מגוון, קליל, כולם אוהבים אותו כמעט ללא יוצאים מן הכלל, מתאים לכל הגילאים, והכי חשוב – טעים.

קליל, צבעוני ואוורירי
על מה אתם חולמים כשאתם חושבים על קייטרינג חלבי לאירועים? אולי על פלטת גבינות? לחמים חמים מכל הסוגים? פשטידות גבינה ומאפים מתוקים? מוקפץ בסגנון אסיאתי? ואולי בכלל על סביצ'ה או דג סלמון עסיסי? הקייטרינג החלבי עשיר בצבעים וטעמים, משאיר את האורחים קלילים לרקוד על כל רחבה במהלך האירוע. על התפריט החלבי שלכם תהיו בטוחים שהאורחים ידברו חודשים רבים לאחר האירוע, פשוט כי קשה לשכוח אותו!

קייטרינג חלבי לאירועים מכל הסוגים
אז מדוע קייטרינג חלבי לאירועים הפך לכל כך פופולרי עם השנים? פשוט מאוד, כי הוא מתאים לכולם. בין אם חשוב לכם לרצות את הדודה מדרגה שנייה, את הסבתא מצד אבא או את האחיינים המתוקים, כל אחד ואחד יכול למצוא את המנות האהובות עליו בתפריט החלבי. כי בינינו, מי לא אוהב מאפה גבינה חם, סלט פסטה קר וצבעוני או מרק עשיר וסמיך ביום קר? ספרו לנו מהו האירוע הבא שלכם, ואנו כבר נתאים לכם את הקייטרינג החלבי הנכון לכם.

שירות מקצועי ואדיב

שירות אישי ומקצועי

אצלנו תזכו בשירות אישי וליווי צמוד בתהליך הרכבת התפריט לאירוע שלכם. נדע להקשיב לכם, לייעץ ולהמליץ מתוך הידע, המקצועיות שלנו והנסיון של שנים בתחום הקייטרינג החלבי.

קייטרינג איכותי

איכות וטריות ללא פשרות

חשוב לזכור! כשמדובר במזון, יש לבדוק שהוא איכותי וטרי ללא פשרות, ושלא נעשה שימוש חוזר במוצרים וחומרים, מה שעלול לסכן אתכם ואת האורחים ביום המיוחד שלכם.

תפריט קייטרינג

תפריט מותאם אישי

אנחנו מודעים לכך שלכל זוג או משפחה יש את הטעם האישי שלהם. נשמח להמליץ לכם על סגנון המנות המתאים ויחד אתכם להרכיב את התפריט האהוב עליכם!

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד

© 2018 Scotty & Daniel Zrihen